Bara 2 prov kvar till LOV

Japp, så är det! Jag har ett prov i datakunskap och sedan ett i Idrott & Hälsa. Sedan är min första termin på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium oficially over! THANK YOU.

Det blir en snabbis hem efter för att fixa till sig lite och sedan käka middag med vänner för att fira Emma som fyller 16. Det ska bli jätte mysigt, och jag hoppas verkligen det blir en lyckad kväll. Men har inte packat än så är lite stressad! Fast det är kul att packa i sista minuten, i love it, knäpp som jag är!

Min kära pojkvän ligger steget före och har förvandlats till en liten städtant, det trodde ni inte va! Men han är smart, jag borde också börjat i tid, men skolan drar mig ifrån det.. Aja, efter idag blir det inge mer skola fören 2009! HELL YEAH!



Bild: Söt-Elin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0