Dagens klagomål

Tröttare en en 1000 år gammal sten, how's that okaY? Helt orkeslös.

Men i alla fall så är jag nöjd med Partidebatten vi hade i skolan idag. Det var några som jag och Anna ägde, helt klart. Så det kändes verkligen lyckat!

Nu har jag massa idrott att läsa på som jag verkligen inte orkar med... Blir bara tröttare ju mer jag tänker på det. Varför känns det så värdelöst att plugga? Usch.

Mamma är i alla fall gullig och gör middag, thank God. Annars skulle jag somna inom den nästa timmen.



Bild: Ett lite piggare jag


Kommentarer
Postat av: Zandrah

Du är så söt vännen min (: <3

2008-12-12 @ 10:23:40
Postat av: Matilda

Zandrah: Tack gullesnutt, du med för sjutton gubbar :) !

2008-12-12 @ 12:31:23
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0