Jimmie my man <3

Den här helgen har spenderats mesta dels med min älskling, förutom när han då varit ute på krogen.

Det har varit en väldigt skön och rolig helg, och inte nog med det - nästa helg. Vet ni vad som komma skall? GRAN CANARIA PÅ LÖRDAG! Jojo, minsann! I'm going away. En hel vecka blir det, och det kommer bli så fantastiskt skönt, och dessutom åker jag med min babyboy, det blir inte mycket bättre än så. Fan vad härligt det ska bli!

Jag hittade by the way en super söt bild på Jimmie. Jag kommer inte ladda upp den i mer än miniatyr för då förutspår jag en långsam död åt mig själv, och det tackar jag nej till. Men han var bara för gullig, satte kudden på huvudet som en hatt. Förlåt mig för min sentimentala sida ;)



Bild: Jimmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0