Maten avklarad

Nu är hela släkten här och firar jul, eller ja, de på mammas sida. Det är mysigt och vi har precis avklarat en jätte god julmåltid och Kalle Anka. Great! Snart blir det julklappsutdelning, gissa om jag är nyfiken!?! Men ska inte få för höga förväntningar, för då kan man bli besviken.

Morgonen började också med julklappar föresten! Jimmie sov över här, det finskapet. Han gav mig skit snygga Calvin-trosor och en lacoste parfym, ni vet, Touch of Pink. Jag älskar allting! Och sedan fick jag ett armband från Golddigger av Ammis(Jimmies mamma) och Renée(Jimmies mormor) med familj, massa tack! Även detta var super fint. Ni får se sen!
Nej nu ska jag tillbaka till julen, GO' JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0