MTV, det är någit speciellt

Jag kanske är en typisk tonåring. En sådan tonåring som går i skolan, har roligt med sina vänner och är helt tokig i min kille. En sådan som har lätt för att bli både gla doch ledsen. Och vissa kanske tycker att det är fånigt, men jag gillar tonåren, och med tonåren följer MTV!

Nu sitter jag och kollar på ett avsnitt av Laguna Beach. Man fastnar, trots att det inte är så mycket annorlunde med dem än med en själv. Men det kanske också är det som är grejen, man kan relatera. Fan vad djupt det blev nu! Aja, det är kul i alla fall!

Ett litet tips till er som gillar The Hills: Laguna Beach är vad som hände innan The Hills. Gillar du Lauren? Give it a try!



Bild: Laguna Beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0