Bombhot och öppet hus, vilken jävla kombo

Nej, det har varit för mycket för mig på en eftermiddag. När vi som skulle på det öppna huset i sollentuna for genom centralen, så fick vi först inte komma ut. Det var bombhot runt byggnaden! Jag måste medge att fast jag insåg att det troligtvis inte var någon fara - så blev jag faktiskt rätt så rädd. Jag är ganska lättskrämd tyvärr..

Men vi tog oss till slut till sollentuna. Där gick det bra, men det var lite långttråkigt. Nu så är jag äntligen hemma! Skyddad från snöovädret sitter jag nu och msnar med Emma och dricker en Loka. Jag har en favoritsmak som fan, "Jordgubb & Guava" Try it!

Emma säger att det är helkväll på 6an, någon som satsar på det kanske?




Nu är det fan pålsmössan på people, snöstorm i Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0