Fika och fotboll

Igår var jag som sagt och fikade med Zandra, men jag var så sjuuuukt trött så vi stannade inte speciellt länge, kanske satt där en timme eller någonting. Och meningen med att åka till ett fik var att vi skulle kunna sitta med våra datorer och plugga, att vi skulle vi internet, men nej - det funkade inte idag. Blä!


Bild: Zandra

Senare på kvällen åkte jag på fotbollsträning, det tog emot för att det var så kallt ute, men jag åkte dit i alla fall. Och tur var väl det, för trots att det var lite segt och halt så det inte gick att ge allt, så var det skönt att komma ut en stund.


Bild: Sofia & Laura

Jag kom hem rosig om kinderna, och när jag skulle tvätta, jag kände mig sååå duktig, så satte jag på maskinen med  tvättmedel och allt, utan att lägga in tvätten! Fan! haha.

rosiga kinder
Bild: friskt rosig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0