Game on!

Väldigt viktiga turneringar har pågått under kvällen, framför allt ett duellerande i PinBall. Jag och min kära pojkvän tycker båda att vi vet bäst och mest, skit bra. Vi kan inte komma överens om vilka tangenter som är bäst lämpade för spelet, jag gillar z och ' och Jimmie gillar z och c , kan ni tänka er vilket tjafs det blir? haha. Söta lilla Jimmie, alla vet ju att jag vet bäst! *blinkblink*

Satt och tänkte på de härliga sommar kvällarna som gått. Vad skönt det var att vara ute till sent på kvällen/natten och inte frysa. Och vidare då så tänker jg på vinterjacka - det är ju det man behöver nu för att inte frysa. Jag vill ha en ny. Ska kanske lägga ut den gamla på blocket. Någon som är intresserad av att köpa en gammal röd dun-everest-jacka?



Bild: Sommarkväll vid vattnet

Kommentarer
Postat av: Jimmie

JAG VAR BÄST EFTERSOM JAG VANN !!!

2008-11-09 @ 21:31:23
Postat av: Matilda

Jimmie: Att du är bäst håller jag helt med om, bäst för mig. Men eftersom du vann? älskling, vi spelade aldrig klart! muhahahhaha!

2008-11-09 @ 22:28:16
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0