Gårdagenkvällen.

Jag spenderade kvällen igår med Jimmie the one, (det är min pojkvän, för alla som inte vet). Vi körde hockey... fan vad jag sög, mina händer var aldeles stelfrusna och detta resulterade i en smärre handikappning i fingrarna - alltså kunde jag inte trycka speciellt snabbt på knapparna - alltså gick det inte så bra som jag hade tänkt mig..

Men nu har Jimmie iaf en skön säng, thank God! Det är en revolutionerande pryl, haha. I love it.

Vi fick käka grekiskt till middag, det var super gott! Men mi älskling var lite missnöjd för han fick tydligen bara fett på sitt kött, stackarn. Vi får väl se vad som händer nästa gång vi går dit.



Bild: Spegel spegel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0