Här sitter jag med mitt äpple

Ja, det är kvällens snack, ett äpple alltså. Jag borde äta mer frukt/grönsaker och mindre sötsaker/fettsaker. Men vad gör man när det ena är godare än det andra? Jag kan inte stå emot i alla fall, det är jag väldigt dålig på. Så nu är det avgjort, jag måste börja jogga utomhus när jag har tid över - så fort jag får tid över!

Chillade för övrigt hemma hos Jimpalimpa i Nacka today. Fick en glad nyhet om ett armband som ska inhandlas från Gold Digger, as fint och kommer nog komma perfekt till jul, det ser jag fram emot! Vi åt den hälsosamma rätten grillkorv med pommes till middag(goes very healthy) och sedan lite godis på det. Fantastiskt nyttigt!

"Fettman ska bort, fastare kropp, godis? nej, stopp! Att springa bort fettet, det är enda sättet!" Av: Matilda Gustafson

Jag är en sådan poet, borde fundera på att göra karriär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0