Hejhej, hallå

Vi hade en finfin skoldag idag. Vilket betyder att vi endast hade en lektion och så fick vi gå hem! Jimmie vaknade dock när jag slutade.... hmmm. Hehe. Det var en najsig dag, chillade hela dagen med älskling. Har faktiskt också varit ovanligt hurtig idag och tagit en jogging runda. Visserligen så var den inte så lång (skäms) men det var i alla fall något!

Jag måste säga att jag nog var ovanligt aggresiv idag också mot min kära pojkvän, men vet inte riktigt varför, haha, den stackarn fick bara stå ut. Men det är inte så synd om honom egentligen - han jävlades med mig på sina egna små sätt.

Även fast vi kan göra varandra illa, så älskar vi faktiskt varandra, maha!


Bild: Jo, det blev bitmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0