Helgen var lång, här är den kort!

Fredag: Det var mighty fine suxcess på mässan i fredags må jag säga! Teoretiska hade den eminenta idén att dela ut leksaker till alla frivilliga. Detta utnyttjades må jag säga! "Du får en leksak om du lyssnar." Hihi, fult - men ack så bra resultat!
Efter detta tog jag en tripp till IKEA med min kära pojkvän, hans farsa pröjsade en ny säng till honom. Så nu kommer vi sova gott om natten!(sova?) Det är iaf en 1.20 säng, vilket gör grym skillnad från 90, i promiss! Pröva själva att sova med någon i en 90 först och sen en 120!
När vi var klara där tog jag nästan direkt tåget till Vimmerby och mina kusiner för att söka helgens äventyr!



Bild: Yeah right, jag fick minsan ingen rabatt!



Bild: Packning


Lördag: Kom fram sent på fredagen, så börjar på lördag. Jag och Fredrik var säkert uppe till 4 och bara pratade. Kul att man har sådan kontakt med släkten. Vi kollade på fotbollsmissar(DVD) och käkade popcorn. Vilken grej! Maha. Sedan så sov vi. En shopping i staden stod på tapeten under dagen, det tog säkert högst en halvtimme iom att Vimmerby innehåller ungefär 5 affärer.... Men det var trevligt! Fredde köpte en vänner-box som vi spenderade kvällen framför, och så lagade vi en grym middag. Jag skulle bli en fantastisk kock, haha!

www.youtube.com    Benjamin Morgonsoffan

Bild: Tummen upp till alla "äventyr"


Söndag: Åkte hem tidigt på morgonen så att jag han göra något under dagen. Pratade med en jätte trevlig tjej, linköping - stockholm, som hade dans som yrke, ballt!
Morfar bjöd ut familjen när jag kom hem, åt på Dalanisse i Birkastan. Det var verkligen super mysigt! Sedan gick morfar och Jimmie ihop och körde en kickelattack på mig.. Inte OK! Men jag gav tillbaka på morfar och Jimmie med, så det var lite okej i alla fall.
Nu ska jag snart ta och sova bort natten till skolan börjar, spännande dag imrogon, jag går till fyra................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0