I'm walking on sunshine, OUUOH


Bild: Klara och jag


Jag känner mig som en riktig super woman just nu! Det är otroligt härligt. Jag har hunnit med så mycket idag. Jag har duschat så jag känner mig ren och fräsch tex! Och sedan har jag fan hunnit med två maskiner med tvätt, jag har diskat en maskin med disk och(!) jag har städat i mitt rum. Men jag hann med mer, det där var bara städbiten!
Har haft två små söta flickor på besök, det var verkligen skit nice! Jag har saknat Clara & Sara från Edsbergsskolans engelskaklass, det har jag. De köpte bullar men jag ville inte ha.. Haha, otacksamt fårn min sida, men de fick i alla fall äran av mitt sällskap, hihi.
Vill ni vet anågot spännande? Imorgon är det tänkt att det ska beställas en resa till kanariöarna! Skickade lite info till min pojke som hans papps behövde, så nu börjar det kännas på riktigt. Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

blinkblink ?

2008-11-19 @ 00:44:20
Postat av: Matilda

jimmie: Ja typ ohlala, :P skämtsam inskrivning :)

2008-11-19 @ 08:14:26
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0