Jag blir så jävla sur!

Okej, jag vet, mina inlägg ikväll hänger inte ihop någonstans, men det gör inte min hjärna heller för tillfället. Jag ber om ursäkt!

Nu var det så här att när jag skulle åka hem från Jimmie denna kväll så mötte jag en obeskrivligt bitter kvinnas blick. Jag skulle precis hoppa in i tunnelbanan när den sura käringen kollade på mig och tryckte ner den där jävla dörr-stängnings-knappen! Hur kan man bara göra så? Okej, jag förstår att sl har en tidsplan, men seriöst, det skulle inte göra någon som helst skillnad att stanna 2 sek till. Nej, det skulle det inte. Så just nu ikväll säger jag; Fan för SL! Skärp till er, tack så mycket!



Bild: Tunnelbana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0