kvällen före dagen då jag har två lektioner

Ska snart gå och lägga mig. Imorn är det två lektioner och sedan massa Jimmie-tid som gäller! Det kommer bli en bra dag, om jag inte är för trött.

Spelade faktiskt fotboll ikväll, det var najs. Jag fick längtan till alla de roliga matcherna, och sommarlägren. Jag älskar fotboll. Dock inte inomhus, det är inte lika roligt. Då känner man sig som en fågel i ett hus - instängd!

Pappa tog min Ipod-laddare.... inte vidare smart i och med att jag behöver den och det är inte snällt att ta andras saker.. Sorry farsan men det var ett riktigt snedsteg.

Fan ska limpajimpa vara 18 för? Det är skitjobbigt att han får göra tusen saker som inte jag får. Jag känner mig mobbad, fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0