Lite småsjukt




Darin feat. Kat Deluna - Breathing your love

(Här utan Kat Deluna)


Helt ärligt nu, jag har aldrig i mitt liv haft en "Darin-period", men jag måste medge att hans senaste singel med Kat Deluna är fan grym. Jag tycker den är skit bra, men jag förstår inte riktigt varför. Hon ser lite småfånig ut, han med. Men det är nog svänget, haha, jag är helt amazed av vad de lyckats åstakomma tillsammans, ballt!

Det är dock en sak som skrämmer mig. Vet ni va ddet är? Nej såklart, jag har ju inte sagt det än. Jo, det är alltså att när jag sedan lyssnar runt på hans andra låtar, så låter dessa inte alls dåligt. Herregud, vad är det som händer med lilla mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0