Morgondagen blir full rulle - kanelbulle

Ja alltså imorgon, det kommer hända tusen sake rkänns det som - men det ska bli en bra dag!

Först så ska jag till Älvsjömässan, see you there! Och det ska faktiskt bli riktigt roligt, jag taggar hela tiden, hoppas det inte är för mycket dryga småbarn... Jaja, det ska bli kul!

Sen ska jag spendera så mycket tid jag hinner med Jimmie innan jag åker till Småland. You know, astrid lindgrens värld och grejer, det är en tyyyyng stad! Muhaha. Ska träffa släkten och dom är så glada att jag ska komma, (lite självgod kanske) vilket känns jävligt bra. Fan, jag gillar min släkt! Men kommer inte komma fram fören halv elva, så kommer bli massa plugg på tåget jag ska åka.

Jag, Matilda Gustafson, har aldrig åkt tåg mer än en timme förut, så det här kommer fan bli en upplevelse! Jag är lite nervös faktiskt.. Vet inte om jag borde vara det, men en oro finns såklart där, jag har ju aldrig gjort detta förut. Jag är en tåg-oskuld för hela slanten. Wish me luck!




Bild: Den här snyggingen, och några till, kan ni
få se imorn om ni kommer på mässan!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Tjaa! Värstingsnygg bloggdesign du har skaffat!

Riktigt jävla länge sen vi sågs, hoppas du dyker upp på Jessicas födelsedag?! :)

2008-11-16 @ 21:53:09
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Belinda: Tack som fan! :) Vad glad jag blir, gulliga du!

Ja verkligen, det var länge sedan jag såg alla "er" eller vaad man ska säga! Jag har inte hört så mycket om det, men jessica ville att jag skulle höra av mig så det är kanske möjligt! :)

2008-11-16 @ 22:17:06
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0