S s - Söndags sliten

Det är inte ofta som man är helt slut efter en helg då man knappt gjort någonting. Jag har verkligen bara chillat med Jimmie, men endå är jag helt totalt slut. Hur gick det här till?

Lördagen var det match som gick bra, men inte tilltäckligt länge, så det kan gå. Men i alla fall så var jag med Jimpan under dagen och även denna natt blev det uppersittar kväll med UFC, jag kommer bli hjärntvättad! Shiit alltså.. Men aja, det var i alla fall trevligt sällskap. Men det här kan nog också vara en aledning till min trötthet, vart uppe för ett jävla tv-ptogram två dagar i rad, till fan typ tre! :S

Idag hade jag tänkt klippa mig, men det blev inte av, Hittade dock en riktigt snygg frisyr som jag blev sugen på. Och som jag hoppas blir snygg fast jag inte kortar av hela skiten hur mycket som helst.



Bild: Möjligtvis min framtida hårplan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0