Sunday, here we go

Sov hemma hos Jimmie alltså från lördagen. Så söndagen så åkte vi faktiskt in till stan och shoppade, de tvar länge sedan. Men något jag måste påpeka extra, är att det är Jimmie som ska kolla överallt! Jag har ett extremt tålamod(höhö) och går med Jimmie ööööööverallt, men när jag sedan ska kolla i 3 skoaffärer - så har han storknat efter den första, hahahaha. Det borde vara jag som får med honom överallt, blä.

Spenderade kvällen sedan hemma hos mormor & morfar, det var trevligt, och så var det god mat. Tog tunnelbanan med Jimmie sedan, så han inte skulle behöva åka hem själv, åh jag är så snäll! Och sedan så var jag tvungen att plugga, för jag ska ha prov imorgon, buhuuuuu! huhuhu... :'( *snyft* Jaja.... jag klarar mig.. kanske..

Redigerade lite bilder också. Här är en:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0