Tv-time

Satt precisoch kollade på det senaste avsnittet av The Hills. Jag måste erkänna att jag patetiskt nog är helt fast i serien. Kanske finns det någon som delar mitt intresse? I alla fall så handlade dagens avsnitt om att Audrina trodde att Lauren hade hookat med Justin. Hur kunde hon tro det? Fan vad jävla dumt att inte lite på sin bästa vän, och att inte heller lite på Justin när han sa att det inte hänt någonting. Man ska lita på dem man älskar, så är det. Vad har man kvar om man inte litar på varandra?



Bild: "The Hills" Audrina, Withney, Heidi och Lauren

Kommentarer
Postat av: Bella

kunde inte hålla med dig mer!

Riktigt trevligt att träffas i helgen. lite bowlingreunion ;D

2008-11-25 @ 15:57:21
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: herlitz

helt fast i the hills, fattar inte varför men det bara måste ses;)

2008-11-25 @ 16:25:29
Postat av: Matilda

Bella: kul att höra! Ja absolut, jag tycker det var skit kul! Hoppas det blir igen snart :)



Herlitz: Precis, var en av mina lyckligare stunder när jag började titta på det ;)

2008-11-25 @ 17:13:36
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0