UFC

Pappa och Jimmie. De förstärker en av de värsta fördomar man har om män. Att de gillar våld. Here we go. De sitter uppe på nätterna och kollar på UFC tillsammans, vad är det för något? Haha. Dom är allt söta. Nu sitter jag faktiskt och tittar med dem, och okej då, det är ganska kul att se. Det är spännande med blod, det kan jag inte förneka. Men hela nätterna? Nej tack! Jag klara mig bra med att sova i sköna varma sängen.. Mmmmmmm <3

Klockan 10.15 är det avslag i turebergshallen imorgon, då blir det innebandy. Vi får se om det går bättre då än vad det gjorde sist, jag hoppas det. Kanske får vi lite hejjaklack men det är tveksamt. Ingen i det här huset är tillräckligt peppad för att komma och kolla imorgon, aja, i vilket fall - det blir nog roligt.



BIld: Da capo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0