Två roliga saker during the day

Två roliga saker hände idag i skolan i alla fall, minst.

Först och främst så kläckte Zandra ur sig en extremt grym kommentar. Jag kom och pratade med henne, Klara och Emma vid skrivaren. FÖrst var allt som vanligt, sedan meddlade hon att de precis pratat om mig. "Jaha" sa jag"vad sa ni då då?" då säger Zandra: "Ja alltså, vi sa att du var mörk"

Hahaha, hon menade såklart inget med det hela , men det lät väldigt roligt!

Sedan så blir det Älvsjömässan för mig Johanna Klara och Emma på fredag förmiddag. Vi ska stå där till 12, så if you're there - besök Mikael Elias Teoretiska monter! Skolan kommer finnas i både Stockholm och Sollentuna HT 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0