Dumhuve!

En fin morgon, får ett sms av Johanna vid halv nio om att ta med mig strumpor till henne. Efter att ha skrattat lite gott med mig själv så tog jag med mig ett par, åh vilken bra människa jag är! Så när jag kom till skolan låste jag upp mitt skåp och tog ut det jag skulle ha, tappade saker på golvet som jag stoppade in i skåpet igen. Ingen Big Deal. Låste skåpet och skulle precis stoppa ner nyckeln i fickan när jag upptäckte, VAR FAN ÄR NYCKELN?!?!?! JAG HADE LÅST IN DEN JÄVLA NYCKEL JÄVELN I SKÅPET; FAAAAAAAAAAAN!!!!! Så där var min fina morgon.... Nu ska jag gå och bända upp skiten, over and out!


italien med familjen och fridborns och nyköping

Bild: Hade inte så mkt med texten att göra, menmen. Fredrik & Rebecka

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag träffade ju faktist Fredrik igår och i förrgår

2008-10-19 @ 17:11:46
Postat av: Matilda

Jahaja :) där ser man! Vad gjorde ni då då?

2008-10-20 @ 10:48:05
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0