"en bild säger mer än tusen ord"

Det är roligt med bilder.. Jag ska försöka bli en sådan där riktig kamera-geek som springer omkring med kameran överallt och dokumenterar allt pinsamt och roligt - och tråkigt, på bild. Ett stort problem är att jag tycker det är pinsamt att hoppa fram med kamean.. Varför? Det vet jag inte, värt att tänkas på kanske. Ett annat problem är att min kära älskling Jimmie hatar att bli fotad och han är oftast den som blir offer för mina ideér.

Men här är i alla fall en bild:

Sofie och jag på Huddik-cup i somras. Ska kanske träffa brudarna från sollentuna i helgen. Vi får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Hahaha ja eller hur? Kunde gått liiite snett annars

2008-10-15 @ 16:19:07
URL: http://holdens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0