En la casa de Jimmie

Har precis lyckats dra mig ur sängen. Jimmie är inte hemma, inte hans pappa heller. Jag är helt ensam i lägenheten, hehehe...

Har kollat lite TV osv, tagit det lugnt. Känner mig heluffig med gårdagens smink och kläder. Haha. Menmen, jag lever och jag är inte dödstrött iaf. Vadå skitsnack!? Det här!? Så jävla sant. Har inget intressant att dela med mig av idag.

Nu kom jag på deet! Det blir inget Småland people! Jag får stanna hemma! I vanliga fall brukar jag få välja själv men den här gången blev jag nästan tvingad, men sedan så var det okej plötsligt att jag stannade hemma. Så det är enormt skönt. Ska påå hockey med Mr J imorgon, och sedan så ska vi kanske på någon fest. Hoppas det. Skulle bli kul som fan! (Tror jag börjar låta tjatig om min vilja att festa men vafan, jag är sugen!)


Bild: Kör ännu en eeeegoooo

Kommentarer
Postat av: Emma

då blir det parteeey i helgen? :D

2008-10-31 @ 16:37:40
URL: http://holdens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0