En misslyckad/lyckad kväll

Jag och Karin for ju som sagt ut på äventyr igår! Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. När vi kom dit vi skulle, eller trodde vi skulle, så var det ett tråk-krök utanför en skola, jag blev måttligt imponerad. Vi funderade direkt på att vända, men vi hade trevligt sällskap, Sofie, Alex och några jätte gulliga tjejer från danderyd, så vi stannade kanske en halvtimme innan vi drog.

När jag och Karin kramat om våra vänner och precis gick, så vände sig en tjej om mot mig, som jag inte ens hälsat på, kollade sorgset på mig och sa med ledsen röst, "Ska du gå?" Hahahaa. Det tyckte jag var riktigt roligt! Dom är nog inte så dumma dom där från Jakan, tihi.

Karin bjöd på chips och dipp ur egen ficka, jag bjöd på husrum. Myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0