Ensam hemma

Jag kan säga att det är väldigt spännande att vara tjej i en mans-dominerande bostad. Det finns knappt några kvinnliga behörigheter här, vilket iof inte är speciellt konstigt eftersom ingen av det kvinnliga könet bor här. Men det skulle underlätta som fan för mig om det gjorde det, haha. I veckan hittade jag en hårtork här i hemmet. Jo, det är sant!! Hoppade nästan i taket people.

Jág har precis duschat, vilket för med sig svårigheter. Jag har ingen plattång här. Där är problemet. Mitt hår får fula vågor, så som när det suttit 30 sek bakom örat. Då skapas direkt en skit ful lock, blä! Så nu testade jag något nytt, jag hittade en hårgelé i badrummet... Hehehe... Det är bara att vänta och se hur mycket håret lockas idag, om gelén hjälper eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0