foton är roliga

Dagen blev bättre idag, när vi fick veta på att vi som har spanska slutade 4 timmar tidigare än vanligt! (tempus fel för emmas skull, hihi) Åkte med Emma till Barkarby och hälsade på Tom och Noah och andra därifrån där, Emmas vänner. Dom var snälla. Sedan åkte jag hem för jag hade så fruktansvärt ont i fötterna, blä.

Nu har jag suttit och mixtrat med lite foton i microsoft office foto prog. Det har faktiskt varit roligt. Jag gillar att kunna ändra. Här kommer en bild som är resultatet av mina försök  :) ♥



Matilda Gustafson

Kommentarer
Postat av: sarasjöberg

är det där mitt linne kära du ? :D

2008-11-08 @ 21:57:11
Postat av: Matilda

Sara: Yes dear, jag har det fortfarande :)

2008-11-09 @ 22:30:26
URL: http://matildagustafson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2008-11-09 @ 22:33:51
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2008-11-09 @ 22:33:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0