Helg uppdatering

Fredag: Klarade uppgiften att få upp skåpäcklet efter min otroliga instats, att låsa in nycklarna.
Tog mig sedan hem med Emma och Jimmie anslöt någon timme senare. Tom och Noah kom också hem till mig, efter strul med cyklar och tunnelbanor och lite allt möjligt. Efter att ha suttit och garvat tillsammans, drog Noah hem. Och kvar var jag Jimmie Emma och Tom. Käkade middag med min familj och sen gick vi och hyrde film och myste i soffan.

Lördag: Åkte på hockey med Jimmie, djurgården vann! Tog sedan en middag på Mr.Ronald McDonald innan vi åkte till edsberg för att kolla in Nayharas nya place. Det var finfint. Blev fest där, trevligt!

Söndag: Tog en grekisk måltid på restaurang med Jimpa-limpa och såg sedan Max Payne på bio. Bra film. Tjejen som spelar Jackie i That 70's show var med, hon var grym som action-brud! Värt ett biobesök!


Bild: Elin och jag efter att ha bänt upp låste i skåpet


Bild: Glassmonster


Bild: filmtajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0