Tiden for sin kos


Bild: Kära lilla badkar


Jag har faktiskt fått min ensamma tid här hemma att gå rätt fort idag, det trodde jag aldrig. Jag tog ett varmt bad, vilket var helt troligt skönt. Det var länge sedan sist och man känner verkligen att det kan behövas som avslappning ibland. 

Jag har också tittat på "hål i väggen" ett tag. Visst är det ett bra koncept och det kan vara roligt, men i det stora hela är det inte så himla underhållande. Det är så kort och så är det ett konstigt upplägg med poängen. "vinner ni det här fast ni ligger under med 50 p. så vinner ni hela tävlingen". Vem gör så? Hallå?

Och så kom jag att tänka på en sak. Det blir ju bara mörkare och mörkare ute, och när det är mörkare så sminkar sig folk mer... Hur fan kommer de värsta fjortisarna i Stockholm se ut i vinter? hahahahha. Det kommer att bli något väldigt spännande att studera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0