kvällstime

Här var det glatt. När jag kom hem var min fasteraster Ewa här. Trevligt. Hon ska bo på hotell inatt hon, har rest ändå från Umeå! Shit och tjena! Bra timing att hon ska åka nästan direkt när jag kom hem. Anledning:

Det fanns inte en chans att jag skulle lämna min pojkvän tidigare än planerat iom att han ska iväg imorgon. No way. Så alltså trots att min lilla faster var här, så var faktiskt Jimmie viktigare. "Happyface".

Jag blev bjuden på grekiskt idag till middag det var mycket trevligt, och jätte gott. Myspys. Fast jag skulle egentligen betala lite... Jag får bjuda tillbaka när han kommer hem. Planen var sedan att köpa godis men Lilljimpen ändrade sig, och tur var fan det, annars hade jag troligtvis glufsat i mig större delen av det. Sedan spelade vi hockey igen, Fett kul!!! Men efter ett tag förlorade jag bara....... Hur kunde det komma sig..? Usch på sådant där. Tihi.

Nu ska jag försöka göra någonting vettigt! Ciao!

djurgården - timrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0