mycket och ingenting

Till slut kom Jimmie fram igår, efter att ha blivit dissad av busschaffisen som inte ville släppa av honom vid sin station(?), Jävligt wierd tycker jag. Vill dom inte släppa av folk får dom för fan ta bort den hållplatsen. aja.. "what to do?"

Vi vaknade typ vid tolv idag, därför har jag redan hunnit vara uppe i en hel timme, fantastiskt! Är seg som fan. Det känns som en sådan där dag då man inte riktigt orkar ta tag i någonting. Blä. Jimmie är och fiskar för dagen, bra för honom. Det kanske finns någon där ute som vill umgås med mig? Jag tvivlar stenhårt, haha. Man orkar inte. Menmen.

Det vankas fest i helgen, lite problematik är det allt för att få det att lyckas, så vet inte hur det blir. Pluss att mamma och pappa vill åka till Småland och hälsa på mammas sida av släkten. Vill? Vill inte? Vill åka till Småland och chilla med dom små smålänningarna, men inte denna helg.

Får se vad som komma skall.


Bild: Tänkarbänken, Fredrik, morfar och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0