one for the books


Bild: Emma & Jag

Har precis kommit hem från stan, och det kan jag säga er att det här var den trevligaste dagen på länge! Emma är ett super bra sällskap. Och haha, jag körde nog lite med henne hit och dit men hon var jätte snäll och överseende. Jag har haft en bra dag helt enkelt!

Har köpt lite allt möjligt, lite som verkligen behövdes. Kunde Äääääntligen köpa smink och rengöring, har längtat som fan. Man känner sig så skabbig när man inte har bra grejer, så det var en stor lättnad.

Nu är jag sugen på en riktig filmkväll med mina tjejkompisar, super sugen. Men bara för att jag är så taggad så vägrar alla svara på sina mobiler! Blä på dom just nu!

Kommentarer
Postat av: Emma A

Naw gumman, jag hade supertrevligt med dig också! måste göras igen :D <3

2008-10-28 @ 00:12:39
URL: http://quiwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0