Rosa Bandet

Idag gjorde jag en insats, vilken insats? Jag sållde rosa bandet!

Ni skulle sett oss, vi var grymma! Sållde med Tess, Laura och några killar från Sollentuna Uniteds 94or. Vi sålde slut på alla band vi hade, PLUSS 200 lotter! Är inte det grymt!? på 2 och en halv timme dessutom! Tack alla som köpte!

När det var tio lotter kvar, var det också 4 vinster kvar, så Tess köpte lotterna som återstod. Men efter hon dragit alla, så var inte 3e priset draget.. Hmmm... Hur gick det här till? Jag och Tess kom fram till att någon måste ha missat att dom vunnit! Vi slet tag i papperskorgen med slängda lotter och kollade igenom den. Ivriga som vi var gick det rätt snabbt och plötsligt skrek jag till, JAG HADE HITTAT VINST LOTTEN! Så där stod jag, utan att betalat ett öre för lotten, 300 kr rikare! That sure made my day! Maha!

Och som grädde på moset kommer jag få pengar för att jag jobbade också! WIJHO!

Ha en bra dag people!




Matilda Happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0