skoldag

Ja, idag var jag i skolan. Det var en inte så givande dag men jag var där i alla fall. Well done. Imorgon är det en seg dag med 3 timmars hål som inte är så lockande..

Jag och Emma åkte in til stan efter skolan och tog en promenad till strömmen, nära till gamla stan, där min pojkvän stod och fiskade. Little guy fick ingen fisk men han var inte där så länge heller. Sedan åkte vi hem till hans mamma och träffa söta lilla Maiden(deras hund) och hämtade fiskesaker till Jimmie.

Fick sjuts hem till Jimpa_limpas pappa och åt korv med mos där. Sedan hände något vääääldigt spännande! Jaaaag, Sofia Matilda Susanne Gustafson, jag spelade hockey tv-spel med mot Jimmie, och jag vann!!!!!

Puss på nosen!


Bild Jimmie i storstan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0