Söndagen är vilodagen, no doubt

Den här dagen har varit väldigt lugn. Jag har i princip inte gjort någonting. Jag har bara tagit det coollugnt. Har saknar min pojkvän en massa men sådant är ju bara naturligt. Min kära lilla släkt var här också, dom är söta och snälla. Jag var trevlig och åt middag med dem. Well done, miss nice guy! (jag)


Bild Släktkalas

Sedan drog jag mig undan lite till mitt rum. Godiset mamsen köpte till mig igår, det fanns kvar nu till kvällen så jag satte mig och kollade på OC och käkade godis. Snacka skönt och mysigt!  Man ska inte göra ansträngande saker på en söndag. Även fast jag inte på något sätt alls tror på gud, så finns det nnog faktiskt en mening med att söndagen blev vilodagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0