studiedag (?)

Lyckan av den där dagen när man får veta att "shit, vi är lediga en extra dag den här veckan!" den är obeskrivlig! Så jag är alltså ledig idag! hihi. Gjorde det bästa av det hela och åkte hem till min sjuka pojkvän igår efter skolan och gjorde honom sällskap i förskylningsvärlden. Det var absolut inte jag som smittade honom.. Hans pappa la märke till att han genast blev piggare när jag kom, och det tar jag helt klart positivt! Efter tv-spels maraton med bilspel, hockeyspel och fifa fotbollsspel somnade vi på golvet. (Är inte så dramatiskt som det låter eftersom vi hade lagt dit madrasser.)

När vi vaknar gick vi hem till Jimmies mormor och morfar och hälsade på Jimmies mammas vovve, Maiden. Gotrik var Jimmies nästa mål, dom skulle göra en turne till stockholms sportfiskeaffärer, good for them. Och jag tog då t-banan hem och här sitter jag nu, ellen oprah och ett skolarbete senare, bra jobbat mig själv! 

Satt och kollade på SOS familj igår och kul som det var så bodde familjen som var med typ 1 min från mr J. Tjejen hade en kofta jag gillade, så nu blir det ut och leta efter rosa kofta på stan.. När jag orkar.. (Alltså när jag har pengar....) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah freaky - vi somnade oxå på golvet x)

2008-10-15 @ 16:18:51
URL: http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Emma: Åhå! fan vad creepy när man tänker på det :P

2008-10-16 @ 11:03:30
URL: http://matildagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0