thuuuursday

En sådan där dag som bara går förr eller senare. Det har varit en lång dag. Mysig orientering i blås-regn som förstörde lappen-man-markerar-att-man-hittat-en-kontroll-i. Jätte kul!! Jag dog nog av skratt. Det underbaraste i det hela var att jag vaknade på morgonen med ingen röst, none - nothing. Men det blev bättre iaf. Jag och Frida fixade orienteringen galant, (skulle jag vilja påstå), och var klara på en timma och 11 min. Woho!
Sedan så skulle det lämnas pengar och hämtas böcker, fram och tillbaka, hit och dit, mindre glada miner lite här och där. Blääää. Men iaf så lyckades jag ta mig hem med en pojkvän vid min sida. Jimmie somnade när vi kom hem. Hihi. Sen blev han smått irriterade för att jag inte väckte honom i tid... (6)
Plugg har också avklarats dagen till ära, känner mig lite extra dukitg. Vi ska kunna något så fantastiskt och användbart som engelska ordspråk till imorgon, heja heja! Och sen är det gym på idrotten. Har lite ont i halsen och vore det inte för myskvällen med Jimmie imorn, så skulle jag varit sjuk imorgon, men nej, nu är jag frisk.. maha!
Ska ta och sova en stund snart i guess, men först lite neardande vid datorn. Varför är det så jobbigt att tvätta bort sminket på kvällarna, jag kan tycka att man borde vant sig vid det här laget?

j
Bild lite kvällshumor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0